Verzenden & retourneren - Parya B.V.
Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Verzenden & Retourneren

      Bezorgdienst 
      Leveringen binnen Nederland worden door PostNL of GLS bezorgd.

      Op werkdagen voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis.
      Wij streven ernaar om uw producten binnen 24-48 uur na ontvangst van uw 
      betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product 
      (tijdelijk) niet voorradig is. In dat geval leveren we het product 
      maximaal 10 werkdagen nadat uw betaling is ontvangen. 

      Verzendkosten 
      Onze verzendkosten zijn vastgesteld aan de door PostNL of GLS vastgestelde 
      verzendkosten, vermeerderd met het geldende btw-tarief. De kosten zijn 
      afhankelijk van het gewicht van de door u bestelde goederen. Bij de 
      opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn.

      Waar levert Parya BV?
      Wij leveren onze producten binnen Europa aan diverse landen. Staat uw land niet in de lijst met 
      verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij maken dan een passende verzend offerte.

      Maatregel zending Corona Virus

      Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. Aandacht voor mensen en onze samenleving is belangrijker dan ooit. Het bezorgen van post, pakketten en andere zendingen voor onze klanten draagt bij aan het in stand houden van het maatschappelijke verkeer. Daarom blijven we op verantwoorde wijze in Nederland bezorgen. We nemen extra maatregelen om de verspreiding van het virus te voorkomen. In deze mail lees je meer over de maatregelen.

      Contactloos bezorgen

      Vanaf vandaag worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt. Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.

      Volgens de eerder aangekondigde maatregel tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst door de laatste 3 tekens van de legitimatie te noteren.

      Betaalmethode 
      U kunt op vier manieren betalen: via iDEAL, PayPal, Klarna Achteraf Betalen of bankoverschrijving. 

      Retourneren en defecten 
      Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 10 dagen contact op te nemen met Parya B.V. Dat kan via het online ticketsysteem op onze website of door een brief/E-mail te schrijven naar:

      Parya B.V.
      Klachtenafhandeling
      Zwaaikom 31
      3812 PSAmersfoort
      Nederland

      [email protected]

      Vanaf 6 januari zijn wij verhuisd naar een nieuwe locatie, ons adres wordt: Zwaaikom 31, 3812 PS, Amersfoort

      Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle 
      afhandeling van uw klacht dient u een kopie van de factuur mee te 
      sturen.

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking

      Trustpilot
      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »