Klantenservice - Parya B.V.
Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Klantenservice

      De klantenservice tijden kunnen afwijken i.v.m. verhuizing! 

      Wij hebben een nieuw kantoor en wat zijn we er blij mee, want in dit nieuwe kantoor kunnen wij u nog beter van dienst zijn!

      Hierdoor kan het de komende tijd wel zo zijn dat onze reactietijd 72 uur kan zijn i.p.v. 24 uur en hiervoor willen we alvast onze excuses aanbieden! We zullen ons best doen om al uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

      Hierdoor is onze klantenservice op 3 januari niet bereikbaar vanaf 16 uur. We zijn weer telefonisch bereikbaar vanaf donderdag 5 januari.

       

      Wilt u snel antwoord op uw vraag? Bekijk de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Dan kunt u ons bereiken op [email protected] We zullen uw mail zo snel mogelijk beantwoorden.

       

      Veelgestelde vragen

      Wat is de status van mijn bestelling?

      U kunt de status van uw bestelling controleren met de Track & Trace code die u kort voor verzending heeft ontvangen.

       

      Ik heb geen track and trace ontvangen, wat nu?

      Het kan voorkomen dat er geen track and trace verstuurd wordt door de vervoerder. Natuurlijk kunnen we u helpen om dit op te lossen. 

      Voordat u ons gaat mailen, vragen we altijd om eerst uw spambox te bekijken. Het belandt vaak in deze box, aangezien het een automatisch bericht betreft.

      Heeft u het niet in uw spambox ontvangen? Dan kan het zijn dat de uiterlijke leverdatum van uw bestelling verder in de toekomst ligt, en deze nog zal worden toegezonden. 

      Mocht u meer informatie willen over de levering van uw product? U mag altijd uw ordernummer of bestelnummer naar [email protected] sturen en we zullen u verder helpen.

       

      Wat zijn de levertijden?

      Leveringen binnen Nederland worden door PostNL of GLS bezorgd. Op werkdagen voor 15:00 besteld, de volgende dag in huis.

      Wij streven ernaar om uw producten binnen 24-48 uur na ontvangst van uw betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product (tijdelijk) niet voorradig is. In dat geval ontvangt u binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug.

       

      Ik heb een probleem met mijn bestelling of ontvangen producten. Wat kan ik doen?

      Wij vinden het vervelend als u een klacht heeft over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

      Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen vragen wij u om binnen 10 dagen contact op te nemen met Parya B.V.

      Dit kan u doen door naar het emailadres: [email protected] te mailen, of te bellen naar het telefoonnummer 033-4700700.

       

      Ik wil graag mijn bestelling retourneren, waar kan ik mijn retourformulier vinden?

      Spijt van uw aankoop? Dat kan gebeuren. De meeste producten kunnen binnen 30 dagen geretourneerd worden. We verzoeken u om uw ordernummer en naam naar [email protected] te mailen. We zullen een retourlabel voor u aanmaken zodat u binnen no time uw bestelling terug kunt sturen.

       

      Let op: Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle 

      afhandeling van uw klacht dient u een kopie van de factuur meegestuurd te worden.

      Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

      Helaas is dit niet mogelijk, omdat al onze bestellingen automatisch worden verwerkt. U kunt uw bestelling plaatsen via onze webshop. Heeft u vragen over een product? Mail ons naar [email protected] Onze collega’s zullen uw vragen zo spoedig mogelijk beantwoorden.

       

      Ik heb een btw factuur nodig, hoe kom ik hieraan?

      Heeft u een BTW factuur nodig? Dan hebben we de volgende gegevens van u nodig.

      1. Uw bedrijfsnaam en adresgegevens.
      2. KvK-nummer.
      3. BTW nummer.
      4. Ordernummer.
      5. E-mail waar we contact met u kunnen opnemen.

      Heeft u alle bovenstaande gegevens? Stuur het dan naar [email protected] en één van onze collega's zal het binnen 24 uur naar u mailen.

       

      Ik heb een defect/beschadigd product ontvangen. Waar kan ik het aangeven?

      Het kan voorkomen dat er dingen mis kunnen gaan tijdens het transport van uw product. Als dit het geval is, stuur dan aub de volgende informatie naar [email protected] en onze collega’s zullen z.s.m. een oplossing geven.

      1. Ordernummer.
      2. Uw naam.
      3. Foto van het beschadigde product met een korte beschrijving.



      Parya Klantenservice

      Voor andere vragen mag u ons altijd mailen naar [email protected] We streven ernaar om uw bericht binnen 48 uur te beantwoorden.

      Tel: 033-4700700

      Ma t/m vr: 09.00 - 17.00

       

      Neem contact op

      * Verplichte velden
      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking

      Trustpilot
      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »