Klantenservice

Beste klant,

Onze klantenservice is bereikbaar en staat u graag te woord op werkdagen tussen 09:00 - 17:00

Heeft u een accountmanager (voor zakelijke orders) dan kunt u contact met hem of haar opnemen. 

 

Klachten

Wij vinden het vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen vragen wij u om binnen 10 dagen contact op te nemen met Parya B.V.

Dit kan u doen door naar het emailadres: [email protected] te mailen, of te bellen naar het telefoonnummer 033-4700700. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

Door de Coronavirus moeten veel werknemers, waaronder de werknemers die vallen onder de afdeling klantenservice werken vanuit huis. Hierdoor kan het langer duren tot u klacht word verholpen.

 

Contactgegevens van onze klantenservice:

Telefoonnummer: 033-4700700
Emailadres: [email protected]
Vestigingsadres & Postadres: Terminalweg 37-A
KvK-nummer: 60715561
BTW-nummer: 854029084B01